Bsebse Kizlar ozel hastaneye gittiniz mi ? Bizim pediatri doktoru ozelde. Bana dedigi de , devletin yaptigi her asiyi ozelde ucretsiz yapiyor. Biz ozel hastanede yaptiriyoruz asilari da tekrar saglik ocagina gitmeyeyim diye Ozalmir
Elifff Mrvdllr biz mamayı raporla alıyoruz süt alerjisi olduğu için yaklaşık 1 aydır mama yok 1 kutu 1 kutu veriliyor bulunursa şimdi mecbur parayla başka mama alıyoruz geçen hafta 6 aylık aşı olmaya gittik hepatit aşısı yoktu bugün sorduk daha gelmemiş durum vahim yani
Mrvdllr Elifff ayy sizinki daha kötü allah yardımcın olsun canım şikayet et ben sağlık bakanlığını aradım bu yüzden cimere yazdım ama sonuç sıfır
Bsebse Mrvdllr benimde eski doktorum soylememisti. Kendisindem memnun olmadigim icin hastane doktor degistirdim ilk kontrolde belirtti doktorumuz ve 1.ay asimizi orda olduk. 2.ayi da orda olcaz yine kontrollerden sonra
Elifff Mrvdllr Amin canım inşallah hep dua ediyorum valla bütün bebeklerimiz için tez zamanda hayırlısıyla çözülür aşı sıkıntısı
Nehirhira Kaysrideyim bende bizde dışardan aldık çok zor bulduk malesef sağlık ocaklarında yoktu vay halimize