Mrvdllr Kızlar ben eskişehirde oturuyorum 1 aylık aşımızı olucaz ama türkiye genelinde hepatit b aşısında yokluk varmış sizin bi bilginiz var mı 🤔
Sltn Mrvdllr sağlık ocağı ücretsiz yapiyor ve ellerinin altında nasıl bir yokluk bu anlayamadim ? Saglik ocagı elimizde yok mu dedi Size
MayneymisAltintop Mrvdllr bizde bugün vurulmak için gittik ebe son aşıyı size vuruyorum başka kalmadı stoklarda sıkıntı var vermiyorlar dedi. Birkaç gün içinde zam gelecek ya sanırım depolardan çıkmıyor.
Mrvdllr Sltn evet il genelinde ve türkiye genelinde tedarikte sıkıntı çekiyoruz isterseniz ücretli alın dedi ama eczane deposunda da yokmuş
Mrvdllr MayneymisAltintop valla zamda gelsinde alıp kendim yaptırıcam çocuğum için sıkıntı olmasın yeter ki ama aşı yok bulamıyoruz
Sltn Mrvdllr piyasa bu hale geldiyse vay halimize.aşı sonuçta elzem bır konu ve ertelenmeyecek aşılar var.bu konuyu Cimer é yazmanızi stokculuk yapıldığını bildirmenizi tavsiye ederim İnşallah en kisa surede tedarik edilir.
Cansucancan Mrvdllr bende Eskişehir e misafir olarak gelmiştim ve aşının olmadığını söylediler , Urfada ikamet ediyorum orda kendi ebem ayırmıştı 😔
Ayaz33 Mrvdllr aynen bende eskısehırdeyıö ve saglık bakanlıgında ıl genelınde yok dedı gelınce arıcakmıs sacma sapan sey
Ayaz33 Mrvdllr arkadaş fıyatını sormus 60₺ demısler. Ebesı 20 gue kdr gelcek demıs ama gunu gecıyor cocuklarımızın🤬