Hiç canını sıkma hepimiz yaşadık bu süreci, bizimde sarılığımız 17 olmuştu, hastanede yatmak istemedik ve doktorumun yönlendirmesiyle eve fototerapi cihazı kiraladık 2 gün boyunca bir damla uyku uyumadan cihaza girip çıkarttım. Çok şükür düştü herşey normale döndü. İnan dünya yıkılmış gibi hissediyorsun ama rahat olmaya çalış hiç kötü bir şey olmuyor🙏Rabbim şifa versin