Alperim hiç bişey olmaz korkma kardeşim 3 gün boyunca aç kalmış annem emiyor sanmış insülin direnci olabilirdi ki olmadı çok şükür 25 yaşında şimdi turp gibi, beyine giden hasar oksijenle alakalı diye biliyorum kaldı ki senin sütünde gelmiş sadece yeterli olmamış böyle durumlarda mama vermekten korkma tek tavsiyem biberonla verme mamayı kaşık ya da şırıngayla ver ki ilerde meme reddi olmasın