Busramusti ikiKudurukAnnesi ben e bebekten baby plus aldım masa sandalye olandan 120 lira yerde yemek yediğimizde sadece sandalye kısmını kullanıyorum gayet de memnunum kullanışlı
Defnemm10 ikiKudurukAnnesi dediğim gibi ben kullanmadım henüz o yüzden bilmiyorum ama gördüğüm kadarıyla kullanışlı yine de sizin tercihiniz
Borasmomy ikiKudurukAnnesi ikea antilop kullanıyoruz 5aydır çok memnunum bebeğim 2 aydır o kadar hareketli ki hafif bir şey olsa kesin devirmişti bu ne devrildi ne de bir şey sitesinden ya da yakınında ikea varsa oradan almanı tavsiye ederiö canım
Esila1716 ikiKudurukAnnesi bence alın pahalı kendinden minderli sandalyelere boş paralar vermeyin zaten çocuk onu yemek yerken batırıyor hemen götür banyoya tut suyun altına miss bende ondan alicam