ikiKudurukAnnesi Kızlar çok para vermek istemiyorum ama güvenliklide olsun uygun fiyatlı mama sandalyesi önerileriniz nelerdir ?
Kevser_ ikiKudurukAnnesi canım gümrükçülere bak orda oluyor genelde güvenlikli filan hatta bizim burda var güvenilir tasdelengumrukmalları diye sayfasında var İnstagramda bak istersen
ealimother ikiKudurukAnnesi e bebekten 65 liraydı sanırım aldım bu önü desenli 17 aylık hala sorunsuz kullanıyoruz ağır birşey alma bence gerek yok saatlarce durmuyorlar içinde zaten ağır birşey evde de boşa yer kaplar ha birde sonradan masa sandalye olanda var keşke ondan alsaymışım o da zamanında 80 lira falandı şuan bilmiyorum
ikiKudurukAnnesi Nurnida07 evet ama sağlam mı acaba onda tereddüt ettim yani Allah korusun devrilmesin 😕
Nazlberenn Bende alacam bu aralar ikeaninki sağlam diyorlar. Yani benm bütçemde en fazla 250. Kararsızım bime şoka gelenler sağlam olmuyor diyorlar
ikiKudurukAnnesi Nazlberenn evet bende o yüzden kararsız kaldım çünkü bu hafta şok a geldcekmiş aslında alan da çok var ama bilemedim 😂
Esila1716 ikiKudurukAnnesi benim görümcem kullanıyor şoka gelenden çok sağlam çocuk içinde çırpınıyor falan hiç birşey olmuyor kızım 3 aylık ek gıdaya başlayınca bende ondan alicam ne gerek var bir sürü paralar vermeye ki
Defnemm10 Şoktakini arkadaşımda bende aldık. ben henüz kullanmadım beş aylık olduğu için ama arkadaşım çok memnun kaldığı söylüyor köye falan giderken götürüyormus iyi oluyor dedi.
ikiKudurukAnnesi Defnemm10 Ayy bu hafta da geliyor şok a alsam mi acaba sizinkiyke aynı mı acaba gokidy marka şoka gelen
ealimother ikiKudurukAnnesi artmıştır belki ama dediğim gibi beyaz renk önünde de hayvan figürlüleri var uygulamadan bakarsanız görebilirsiniz ben sipariş vermiştim ertesi gün geldi güncel fiyatı 69 lira kurulumuda çok basit ben tek başıma kurmuştum
Esila1716 ikiKudurukAnnesi bence alın pahalı kendinden minderli sandalyelere boş paralar vermeyin zaten çocuk onu yemek yerken batırıyor hemen götür banyoya tut suyun altına miss bende ondan alicam
elizabeth ikiKudurukAnnesi acelesi yoksa marketlere gelenleri takip edin. Ben bime gelenden almıştım baya güzel çıktı sağlam