Aliasaf01 molfix 3 ayında başladım kullanmaya şuan kızım 6 aylık coo memnunum sızdırmıyor gayet iyi avantaj paketini almıştım en son uygun fiyata icinde 200 lerde biseydi adet bez var fiyatı 70 tl iki paket aldım daha da duruyor çok memnunum ilk aylarda prim kullandım ama biraz pahalı geldi şimdi çok muemnunum