Büyük oğlum doğduğundan beri sleppy kullanıyorum. Hiç bir sıkıntımız olmadı. Küçük oğlum 3 aylık ilk günden beri bezi sızdırıyor. 3-4 saate bir değiştiriyorum ama yine de sızdırdığı zaman oluyor. Gündüz neyse de gece sıkıntı oluyor. Altını temizleyince uyanıyor. Gece bağlayıp sabah değiştireceğim bir bez istiyorum. Prima alerji yapıyor o yüzden başka marka önerisi bekliyorum 😊