GokturkAlp aslında üçüncü çocuğum ama hiç biri birine benzemiyor hazır olduğunu düşünüyorum gece sabaha kadar yapmıyor gündüz uykusunda yapmıyor tek sıkıntım uzun süre çişini tutması belki de normal bilmiyorum işte büyükler beş dk bi pantolon ıslatırlardı bi haft sonra normale geçtik ama bu bezini açtım ilk 20 dk sonra bi saat aşkın çiş yapmıyor eliyle tutup uf diyor acıyor sanırım ağlıyor belkide enfeksiyon filan var biraz takip edip dr görürecem