Med Evet araba alman gerekir, 21 aylık hala yeri gelince arabaya koyarız. Her yere yürüyemez sizinle, kucakta da çok fazla taşıyamazsınız. Ben joie kullanıyorum çokta memnunum, çok sağlam. Tabi ben alırken iki sene önce çok indirimden almıştım ebebekten subat indirimi vardı. Şimdi fiyatlar 3 e katlandı mağlum dolar yükselince.