Bebeğim 2,5 aylık pandemi var zaten kontroller dışında bi yere gitmiyoruz. Hava soğuk dışarı da çıkmıyoruz. Tabiki havalar ısınacak bebeğim büyüyecek Allah nasip ederse. Araba almalı mıyım almazsam zorlanır mıyım? Uygun tavsiye edeceğiniz bebek arabası var mı?