canana Buglemefsaamoms oh çok şükür. Benim korkumda o. Şuan 8 ay 19 günlüğüz. Haftaya kan verdiririm, 1 hafta sonra da kontrol randevusu alıp alı yaptırırım madem 🤷🏼♀️
Meryemce16 canana kızamık aşısı var 9. Ayda. 12. Ay dolunca da üçlü aşı var kkk. Onun içinde de kızamık aşısı var. Kızamık vakaları arttığı için erkene alınmış kızamık aşısı. Ben 12. Ay dolunca yaptırdım. Aile hekimliğinizşe görüşün mutlaka uygun zamanı
Merve2344 @canana korana ile alakası var pandemi değil. Virüsten dolayı geri alınmış . Ama bazı sağlık ocaklari yapmıyor işte. . . Niye anlamadım. Yapıyorsanız hepiniz yapn degilmi
Dezemet canana 9. Ayda asi yok normalde. Saglik ocaklari 12. Ay asilarini 9 a cekmis ama bizim doktorumuz Ben onermiyorum , 12 de olsun dedigi icin yaptirmadim.