canana Merhaba kızlar. Sağlık ocağı yok dedi. Hastanedeki doktorumuz var dedi. Bu ay kan tahlili de yaptırıcaz. Aynı güne denk gelmesin istiyordum çok ağlıyor diye. Siz nasıl yaptınız?
denizalbinannesi canana Bize 9.ay aşısından 2 gun once kan tahlili yaptırıp sonucuyla birlikte gelmemizi soyledıler arasına 2 gun mesafe olsun canı yanmasın dedıler cnm 9.ay aşımız var oldugunu soyledı saglık ocagı
mirayilknurtolga canana biz 9 ay 3günlüğüz. 3gün önce olduk aşımızı. Aynı gün kan tahlilide yaptılar. 12ay aşısı olan kkk yapılıyor bu arada. Kızamık kızamıkçık kabakulak. Vakalarda görülen artıştan dolayı böyle bir karar alınmıştı
canana Anladım teşekkür ederim hepinize maraslihatun Ebrarayla1 mirayilknurtolga denizalbinannesi Bebegim0304
Merve2344 @canana bugün bende sağlık ocağına gittim yoktur dedi. Gerek olmadığını söyledi. 9. Ay bende onun için vardır diye gitmiştim çevremden duyduğum kadarıyla ama gerek yoktur diyor zaten bir yasında yapilacak şuan olmanın anlamı yoktur dedi. . . Anlamadım. E bu yapanlar niye yapıyor o zaman
canana ozge3747 öyle yapcaz sanırım. Ama 12. Aydaymış bu olunan aşı normalde. 3 ay geri atmanın mantığını anlamadım
ozge3747 canana Hayır 12. Aydaki aşının yerine geçmiyor. Sadece Suriyelilerden dolayı kızamık arttığı için bir doz daha ilave edildi. Yani 12. Ayda tekrar yapılması gerekiyor
canana 9,ay da sadece kızamık aşısı yapılabilir, 12. Ayda kızamık kabakulak, kızamıkçık aşısı olacak biz de dedi sağlık ocağı şimdi . Off
Buglemefsaamoms canana bizde 4 gün önce yaptırdık kan ve aşıyı birlikte yaptırdık Allah’a şükür ateş huzursuzluk olmadı
canana Buglemefsaamoms oh çok şükür. Benim korkumda o. Şuan 8 ay 19 günlüğüz. Haftaya kan verdiririm, 1 hafta sonra da kontrol randevusu alıp alı yaptırırım madem 🤷🏼♀️