Mom34 benim bebeğim daha beş aylık ama bende diyorum beş ayda beş yıl yaşlandım halbuki daha önümde çok uzun zaman var. Bebek söz konusu olunca babalar ne kadar ilgilense bile herşey anneye bakıyor gece acaba uyanacak mı stresi bile yetiyor insana. Eminim ki bu zamana kadar çok güzel ilgilenmişsinizdir her çocuğun fıtratı bir olmuyor yaramazlık demek istemiyorum tabi ama bazı çocuklar gerçekten çok zor oluyor anneyi çok yıpratıyor. Daha bebeğim küçük olduğu için tuvalet eğitimi hakkında çok bilgim yok ama işte çocuk bunlar kendi dünyalarında ne hissediyor lar ne düşünüyorlar asla bilemiyoruz. Size eziyet olsun diye de yapmıyordur hiçbirşeyi zaten ne kadar yaramaz olsalarda melek onlar eziyet ne demek onu da bilmezler. Sabırlar tükeniyor gerçekten çok çok çok büyük bir sorumlulukmuş anne olmak bazen diyorum hatta bebeğimi çok seviyorum ama anne olmak gerçekten zor ve ben bunu istiyor muydum acaba. Hiç bir zaman hazır olunmaz ama anne olmaya büyük bir delilik çünkü bence 🥰 hamileyken mide bulantıları aşermeler kilo almalar doğum apayrı bir olay zaten sonra lohusalık derdi emzirirken memeucun kanar yoK bebeğin dişi yok kilosu boyu ek gıdası tuvalet eğitimi okula başlama derdi dersler ödevleri ergenliği evliliği herşey biter sonra torun bakmaya başlarız🥰🥰çok yorulmuşsunuz bunalmışsınız çok da iyi anlıyorum kendinizi yıpratmayın ya sabır deyip başlayın işlerinize Allah’ın emaneti onlar ne yapalım annesinden başka güveneceği kimi var ki 😎😎çok iyi bir annesiniz bunu unutmayın ❤️