Mom34 Yani zebani biraz kötü olmuş. Çocuklarımızı güzel hitaplarla anmalıyız ❤️ Öfkeniz hitap seklinize, davranışlarınıza yansımasın. Siz öfkenize yenik düşmeyin. Kızdığınız kişi eşinizse bana hiç yardımcı olmuyorsun diye öfkenizi ona yansıtın. Çocuğunuzu sevgiyle sarıp sarmalayın. Ve ben çocuk olsaydım, annem böyle yapsaydı ne hissederdim? Ne yapmasını isterdim? Diye düşünerek haraket edin. 🙏🏻 İnanıyorum, sakin olursanız her şey düzelr. ❤️