Mom078 😄😄 pasparlak gri elbiseli bi kadın vardı elbise o kadar parlak ve griydiki sağa sola dondukce farklı bi renk alıyo gibiydi 😄 kadına dedim ki bizim orda bunu giyene gazino patronu gibi olmuşsun derler dedim.kadın “wwaasss” dedi.“şööön şöönn bite bitee” dedim 😄😄annem kolumu cimdikledi.meğer gelinin ablasiymis o ne bilim ay 😱 annemin de almancasi var o benim söylediklerimi elbisesini çok beğendiğimi diye çevirip tercüme etmişti 😁😁 (almancam ve ben konulu calisma dan ) 😁😁