Pamukkzm sezaryene uygun emzirme pozisyonu var, deneyin mutlaka. Yataktayken bebek kafası gögsunuzde olacak vucudu sırt tarafınıza dgru olacak. karnınıza baskı hissetmemiş olursunuz. Bir süre böyle kucak kucaga durumları oluyor, henüz yeni dünyh geldi, siz de hem hamilelik hem dogum yorgunlugunuz cok normal, geçecek inanın. Pozitif düsüncelere tutunun. ❤️saglıkla büyütün