Pamukkzm ayyy taze anne en sevdiğim🥰 tüm yeni annelere hep söylediğimi size de söyleyeyim. Bebeğinizin dünyada tanıdığım tek kişi sizsiniz şuan. Yepyeni bir dünya, her şeye yabancı. Korunaklı duvarlarından çıkıp kucağınıza sığındı. Sadece sizinle olmak istiyor çünkü sadece sizi tanıyor. Hiç gitmediğiniz, dilini bilmediğiniz bir ülkede olduğunuzu düşünün. Bocalıyorsunuz, derdinizi anlatamıyorsunuz, çaresizsiniz. Tam boşluğa düşmüşken karşınızda annenizi görüyorsunuz. Onu bırakır mısınız? Yanınızdan ayrılmasını ister misiniz? Anneniz sizi orada bırakıp gitse korkmaz mısınız? Biraz zaman tanıyın bebeğinize. Hepimiz yaşadık, biliyorum çok zor bir süreç ama çokta keyifli. Emekleyene kadar kucağımdan indirmedim kızımı. Bir tek tuvalete ve banyo yapmaya tek başıma gittim. Ona rağmen doyamadım. Şimdi 23 aylık. Ah keşke yine bebek olsa koynumda yatırsam onu. Çok özledim. Yalvarsamda oturmuyor kucağımda artık🤧 hayırlı evlat olsun inşallah🙏🏻