nurayuzun Kvser ben 3 aylıkken götürdüm biraz büyüsün benimde kıızm 35 haftada doğdu 1 aylık cocuga göz açtırmak zor oluyor
Umutunannes Deletedmom47 canım benim çünkü göz Sinirleri tamamen gelişmediği için demişti teyzemin oğluna onda vardı
Arsdfn Benim kızımda 35+4de dogdu doktorum 1. Ayda göz kontrolüne getirmemi söyledi bi kaç damla sıkıp bakıyolar daha sonra 6. Ayda getir dedi götürdüğümde hafif astigmat var erken doguma baglı olabilir dedi bir yasında tekrar kontrolü var ama ben içim rahat etmediği için 8. Ayda tekrar götürdüm azalmaya başlamıs cok şükür doktor erken dogumdan dolayı dedi ama azalmaya basladıgı için korkulacak birsey tok dedi