Kvser Kızlar bebeğim 35haftalık doğdu 55günlük fakat hiç göz doktoruna ayrı muayeneye götürmedim hiç bir doktorda yönlendirmedi götür diye sizce götürmelimiyimmm
OzlemGelen Kvser Erken doğumlarda götürmek zorundasın heleki küvezde kaldıysa rop muayenesi adı verilen özel aletlerle bakılan bir muayene varBen yerinde olsaydım bir kez de olsa bunu yaptırırdım ama çocuk doktorları yani benim çocuk doktorum genelde bakıyor kırmızı renkle dediğimiz rutin muaynesi ama yinede erken doğumlarda bir kez götürmende yarar var normalde onlarda ise herhangi bir sorun yoksa çocuğu beş ve altıncı ayda damladı muayeneye götürmek zorundasın ama erken doğduğu için götürmende yarar var
Erselinannesi Kvser ben 8 aya girdi yeni yaptırdım 1 yasa kadar yapılması gerekiyormuş ben 6 ay bilerek bekledim şaşılik geçicek mi kalacak mı diye
Nilly Kvser canım benim bebeğimin gözünün biri küçük biri büyük. Ben o yüzden götürdüm. Bi götürdüm uyumaktan gözünü açmadı doğru dürüst. 10 gün sonra bi daha götürdüm. Göz kapağı düşüklüğü var ama 6 aylık olunca tekrar gel dedi. Şuan yapacak bişey yok dedi. Ölçüm yapalım bari dedi çok uğraştılar ama hemşireyi ter başı benim bebe makinenin içine bakmadı bi türlü.
Kvser OzlemGelen hiç küvözde kalmadı ama yinede götüreyim bizim çocuk doktorumuz muayenede göze bakmıyor hiç
merwwe Erselinannesi nasıl yaptılar cnm kontrolü göz dkktorına götürdün değilmi çıcuk doktoru bakmadı?
Acemi_ogretmen_annee Kvser biz kontrol olmuştuk genel muane ediyor göz derecesine vs bakmıyor. Göz derecesine bakabilmek için kafasını dik tutabildiği zaman gelin demişti ölçüm cihazı uzaktan kamera gibi bişey bebeğe temas kurmadan uzaktan ölçüyor
Kucukadam19 Kvser canım bana doktora randevuları hep yazmış ebe içinde göz de var bir aylıkken gideceksiniz dedi hmşire randevu aldım cuma günü göze görüreceğim
Eceaydin05 Kvser bana doktorum 2 ay içinde yapılması gerekiyor demişti göz muayenesi. Yaptırdım. Bi dahaki kontrolümüz eğer şaşılık olursa 6. ayında olmazsa da 1 yaşında yapılıcak dedi göz doktoru. Onun dışında erken doğumlarda kesinlikle gidilmesi gerekiyor diye biliyorum göze.
Cuucum Kvser 37 hafta öncesi doğan bebekler nörolojik gelişimlerin tamamlamadan doğar bu nedenle çoğu Dr rop denilen geniş çaplı göz muayenesi önerir, ileride vah dememek adına götürmenizi öneririm
Cuucum Kvser aslında yenidoğan Dr ları söylüyor bizim Dr umuz her muayenede tekrar sorar atlamamak adına, bi sıkıntı varsa erken teşhis edilip tedavi edilsin diyor,, mühim çünkü ama.. yinede götürmenizde fayda var diye düşünüyorum,,
Erselinannesi merwwe yok göz dokturuna götürdüm çocuk doktoru her gittiğimizde baktı sağolsun öyle sıkıntılo geçmedi birkaç farklı aletten göz muayenesini yaptı
Umutunannes Oğlum 3 aylık bende dün götürdğm şükür bi sıkıntı yok dedi ama 1 yaşında kontrole getirirsin dedi kesinlikle götür çünkü bebeklerde çok çabuk gözlerde kayma olabiliyormuş.
Hullusss Kvser cnm benim yeğenim 33 haftalık doğdu erken doğduğu için 15 gunde bir göz doktoruna götürüyorlar. Damarların yanlış yöne doğru büyümesi olayı varmış . Takip edyorlar. Bence götür. Göz bu sonuçta. 15 gun küvözde kaldı . Bu arada
Deletedmom47 Kvser Sağlık ocağı 2 ay kontrolünde bakıyor takip sırasında gözü oturdumu sıkıntı varmı diye zaten bi sorun varsa yönlendirir .Ben gitmeyecektim sağlık ocağında aşı yaptırmaya gittiğimde doktor baktı gözü oturmamış dedi bazen oturmaya bilir dedi 3 aya kadar ama sen tinere git erken teşhis için dedi .Hafif şaşılık var gibi dedi birde bakalım Perşembe çıkacağız hayırlısı olsun inşallahta .
Umutunannes Deletedmom47 canım benim çünkü göz Sinirleri tamamen gelişmediği için demişti teyzemin oğluna onda vardı