Esrabenzett Canım yakındır bence, yürümesi tamamen cesaret işi korkusuzsa daha cabuk yürür, karşılıklı oturun eşinle, gel gel diye çağırın onu kendinize heö eğlenin hem de yürümesine teşvik edin ❤️ 10 ay 15 günlüktü kızım yürüdüğünde tam ama bizde genetikmiş ben de 11 aylık yürümüşüm 😂