kydngr iki_prenses_annesi201 doktorun becerisiyle de alakalı olduğunu düşünüyorum ben. Görümcemle aynı zamanlarda doğum yaptık o çok çekti 😔
Celiko iki_prenses_annesi201 sırtını ayağını sıcak tut benimde çok ağrıyor bu aralar 😏 Sırf bu ağrılardan korktuğum için normal doğumu okadar çok istemiştim ki maalesef olmadı
iki_prenses_annesi201 Celiko kısmt böleymş 😔 bnde istdm nrml ama ne vicut dayndı ne açılma oldu.. Hyr bazı sezryanlılarda bu problem olmuyormi herkestw ayrı snrm
Alinduru iki_prenses_annesi201 evet maalesef 13 ay oldu hala basen ağrıyor hele de çok yorulursam ya da üşütürsem 😢