iki_prenses_annesi201 Muhasebeciana 6 aylık cnm bnmki 6 aydr böle ama bu kış ayına girdik gireli başldı ağrısı bide adet olmya bşlynca
Muhasebeciana iki_prenses_annesi201 ay ben daha adet yuzu gormedim hic zaten onceden adet olcagim zaman iyice agrirdi sirtim belim bide oyle dusunemiyorum Allah yardimcimiz olsun valla
iki_prenses_annesi201 Adikos bnde belde ağrı var amelyt yernde çok hafif aprı oluyor genlde belde… Uyuşklk hisstmdm snrm
Lalande Emeleymen sonuçta doğumdan önce olmayan ağrı doğumdan sonra oluyorsa yapıyor bazen üşüdüğüm günde iç dikişlerim ağrıyor
Bireylulmeselesi02 iki_prenses_annesi201 iğneden bence canım benimkiler 16 ayı geçti hala bile ağrıyor 😣
iki_prenses_annesi201 Muhasebeciana emin ol adet olnca o ağrı feci oluyo beldeki. İlk adetmde hşsstmdm oek ama ikincide sanki belime bıçak saplıyolardı
Melisa34 iki_prenses_annesi201 benimde en çok belimde iğnenin yapıldığı yerde ağrı olmuştu yeni sezeryanlıysan bol nescafe tüket
Bebisim123 Bnde sezeryan doğum yaptım mayıs ayında bebeğim 2 aylıkken yürüyemez hale geldim bacaklarıma topuklarima vuruyordu hastaneye gittim fitik olduğu ortaya çıktı şimdi evi temizlesem akşam kalkamıyorum taaa dizlerime vuruyor
iki_prenses_annesi201 Rukiyecavusooglu 2 çorap bi ev botu giyiyorm cnm gene üşütüyorm çözemedim gitti 🤔
kydngr cinara bende de durum öyle. Sabırla bekliyorum uyuşukluğun geçeceği zamanı 🙈 sanırım kaslara ve sinirlere zarar geldiği için oluşuyor bu uyuşukluk. Yine de bir bilen cevaplarsa seviniriz🙂