Baloglum93 canım benimki çiş yapmıyor işte ona takıldım ben normalde altını açtığın bi çocuk ilk günler beş dk on dk çiş yapar bu yapmıyor iki saati bile buluyor bazen tuvalete götürüyorum sıkıyor kendi pipisi tutuyor sanırım acıyor sonra salıyor belkide çok çabuk çişini tutmayı öğrendi bilememiyorum bi sorun olmasında