19 aylık bebeğim Çarşamba gününden beri çişe alıştırıyorum üçüncü bebeğim aslında tecrübeli sayılırım ama hepsi farklı farklı oluyor hiçbiri birine benzemiyor🤷♀️İlk oğlum 18 aylıkken açtım altını bir hafta hep altına sonradan çiş demeyi öğrendi ama beş yaşın akadar gece çişi öğrenemedi🥴ikinci kızım bez alerjisi vardı 15 aylıkken açtım altını bir ay şöyle böyle tamamen hem gece hem gündüz kestik bezi😉gelelim üçüncü kuzuya Çarşamba açtım altını zor olur sanıyordum ama aksine beni çok şaşırttı uyurken bezliyorum ama beZi kuru kalkıyor gündüzleri saatlerce çiş yapmıyor bugün kendini çok sıktığını fark ettim sanırım pipisi ağrıyor çişini sıkmaktan eliyle tutup ağlıyor ama çişini yapmıyor zorla yaptırıyorum saatler sonra acaba bezini bağlasam mı bu ona zarar verir mi bi akıl verin yoksa normal mi🧐