MrvNyzDua65 aynı vala benimde bugün hamburgerin yanında geldi sipariş etmiştik ben kolamı içmedim ama nasıl gözüm kaldı aklımda hep git iç diyor ama vicdanım el vermiyor yavrum kıvranırsa gazdan diye ama şükür ki damlalar var ya inş da bişey olmaz bir kere içtim bir daha içmem heralde gaz yaparsa