mycutebaby Kızlar hiç kola içmedim biliyorum gaz yapıyor diyorlar ama acayip canım çekti ya :( nefsimi köreltçek kadar içsem azcık çok gaz yaparmı ki emzirirken içen oldumu böyle gaz yaptımı çok?
Deletedmom299 mycutebaby canın çok çektiyse iç bi yarim bardak canım bişey olmaz o kadarindan. Yani ben 6 7 ayina kadar canim istedikçe içmiştim cok icmedim ama artık içiyorum 11 aylik
Betul055 mycutebaby asitli olan gıdalar insan sağlığı açısından çok sağlıklı olmadığı için içmiyorum ama canınız çok cekşyor ise için ölçülü 🙌🏼
Darkrosewater mycutebaby ben şuan içiyorum 🙈 hamilelikte hiç içmedim desem yeridir ama şu sıralar ölçüyü kaçırdım çok yiyip içiyorum kilo alcam 🤦🏼♀️
mycutebaby Deletedmom299 hamilelikte bu kadar canım istemedi bende anlamadım ya vala çok az içtim inş bişey olmaz :(
Lidya-t İçtim canım benim de canım çok istiyordu. Bir sıkıntı olmadı. Gaz falan yapmıyor.Hamilelikte de hep asitli şeyler istiyordu.
Arhim Cola hıc sevmezdm kendimi bildim bileli ıctıgımı bilmezdim ta ki hamıle kalana kadar. Kana kana kola ıcesım gelirdi ıctm de dogum yaptım yine ıctım. Size ıcın ıcmeyın diyemem canım ama hersey gaz yapıyor zaten 😁
mycutebaby Betul055 aynen bende uzun bir süre içmedim hatta hamilelikte bile içmedim emzirirken cnm istedi işte
iamthed Ben içtiğimde bi farkı olmamıştı ama bebekten bebeğe değişiyor, canınız çektiyse bi yarım bardak deneyin
mamAras Görümcem emziriyodu kola bebeğine isilik pişik gibi bişey yapmıştı ama o baya içerdi isteğinizi bastıracak kadar içmekte sakınca olmaz bence
Asli123 mycutebaby gazlı bebekse hersey gaz yapıyor. Gazlı değilse ne yersen yiyin olmuyor. Tecrübeyle onandı 😅 canınız istiyorsa için
mycutebaby Asli123 aynen gazlı bebek vala damlalarımız varda allahtan onlarla rahatlıyoruz yani yoksa hiç durmuyor vala bende ne yiceğimi şaşırdım sütlü şeyler portakal ne bilyiim nohttur fasulyedir mercimektir hiç yemedim aman gaz yapmasın diye ama şu kolaya çok fena yenik düştüm. 😀
Deletedmom299 mycutebaby olmaz ic sen kuzum. ananem hep sey der canin bisey isterse kesin ye ic göğüsün şişer der rüyanda bile görsen yemen gerekirmiş sende ic bisey olmaz 😘
MrvNyzDua65 mycutebaby benmde canım çok çekmişti emzirirken deli gbi ya gözümün önüne geliyordu içtim bişey olmadı nefsin körelecek kadr iç istiyorsan
mycutebaby MrvNyzDua65 aynı vala benimde bugün hamburgerin yanında geldi sipariş etmiştik ben kolamı içmedim ama nasıl gözüm kaldı aklımda hep git iç diyor ama vicdanım el vermiyor yavrum kıvranırsa gazdan diye ama şükür ki damlalar var ya inş da bişey olmaz bir kere içtim bir daha içmem heralde gaz yaparsa
Deletedmom78654 mycutebaby ilk kızımı 2 yaşını 2. Kızımı 8 ay emzirdim ve o gaz yapar Bu gaz yapar diye hiç kendimi kasmadım hatta hastaneden geldiğimde kuru fasülye yemiştim .
covirgin mycutebaby hep içtim hala içiyorum bişey olmadı çok şükür canın istediyse iç bişey olmaz inşallah
mycutebaby covirgin inşallah cnm azcık içtim vala bende inş olmaz olursa çok vicdan azabı çekerim gerçi emzirdim az önce bebeğimi Kolayı sonra içtim şimdi uyuttum anca 3-4 gibi kalkar İnş o zamana kadar da gaz gitmiş olur
Asli123 mycutebaby az için bari nefsiniz körelsin. Maden suyu içmeyi deneyin çok kola isterse canınız