nazlieylul ellerinizi güzel yıkayıp bebeğinizin altını çok güzel temizlemeniz lazım. Hastahanedenn idrar torbası veriyorlar onu takıyorsunuz. Ama sürekli kontrol etmeniz lazım. Kaka da kaçabiliyor çünkü. Ellerinizi yıkayıp güzelce altını temizledikten sonra bi sıkıntı olmıyor