Doğum yaptıktan sonra bebeğimde enfeksiyon çıktı ama kanda çıktı sonra idrarınada bakmak istedi doktorumuz küçük bir idrar torbası veriyorlar zaten yapışkan bişey bant gibi çişini yaptığı bölgeye yapıştırıyorsun zor bişey değil bende korkmuştum nasıl yapılır diye ama çok basit