Tostosum02 elbette nazar da vardır ama sadece nazara bağlamak olmaz bebeklerde tırnak batması oluyor. Çok canı yanıyordur. Hiç beklemeyin doktorunuza danışın. Yetişkin olarak biz bile dayanamıyoruz bu acıya minicik bebeği düşünemiyorum. Geçmiş olsun.