Bence sizinkide öyle birşey daha bu yaştaki bebeğin tıtnak batması olmaz die düşünüyorum canım benim kızımın elinde çıkanın aynısı çünkü nazar die düşünüyorum ben babası ayağını okusun bi ayetel kürsi elemneşrahleke filan baba dua sı şifadır derler .Benim kızımın kendiliğinden 1 haftada geçti hatta o çıktığı gece sabaha kadar doğru uyumadı kızım bi baktım el başparmağı böylr olmuş okuduk filan 1 hafta sonra geçti