Hepinize binlerce kez teşekkür ederim. Hepsini denicem. Rabbime şükürler olsun ki sağlığı sıhhati yerinde kolik hariç. O yüzden metanetimi korumaya çalışıyorum. İnsan çaresiz kalınca kendi de ne yiceni şaşırıyor bebeğe de ne yedirsem içirsem diye düşünmeye başlıyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun….