Gmzlm 🤗 teşekkür ederim yumurta yemedigimiz birşey değil süte geçsin diye beş aydır dibine vurduk yumurtanın sevmediğim hâlde 😅birde benim ilk başlarda bi iki kere öyle süt dolunca şişti aktı birazcık ama şimdilerde yumuşak sagdigimda süt var ama yumuşak oluyor gogsum acaba dedim süt az ondan mı