masal28 uyku en büyük sorun ya bebeklerde. Tabi daha çok küçük ama ben küçükken de yapıyodum bunu yani o yüzden dedim😀 uyku alışkanlıkları ne kadar erken kazanılırsa o kadar rahat ediyosun ama 4. Aydan sonra oturuyo ancak bazı şeyler şimdi uyucak uyanıcak. Bazen çok uyucak bazen az değişir yani çok