Bende bugün denedim öğlen 1de uyuttum biraz ağladı ama başardım 1,buçuk saat uyudu iki saat sonra tekrar uyuttum 2 saat uyudu biraz yarım saat önce biraz zorlandım ama tekrar gece uykusuna yatırdım uyudu bence bebekler uykusuz kaldıkları için huzursuz oluyor düzenli uyuyup uyanan bebek daha keyifli oluyor bugün bunu gözlemledim bebeğimde bu arada bebeğim 5 aylık