geçicek hepsi
Damlalala canım geçicek hepsi hiç merak etme benim kızım da şuan 8. Ayına yeni girdi, ama 8 ayına gelene kadar geçicek diyen herkese eminmisiniz sanki hiç geçmicek bitmicek gibi diyodum, ilk 2. Ay hatta benim 3 ayım böyleydi, omzumda uyur o uyanmasın diye ben otururdum uyumazdım, eşimle sabaha kadar battaniyede sallardık, sürekli kucağımda aynı ritimlerle ayakta..
ancak, 4. Ayında büyük bi atak atlattı, uyku düzeni tamamen bozuldu, gece nerdeyse 45 dkkda bi uyanıp uyumak istemedi bu yaklaşık 1 ay devam etti, ek gıda dönemine geçtik, bu sefer kaka sorunu yaşadık kabız oldu vs, derken, sen bebeğini bebeğin seni tanıdı, yavaş yavaş hem sana hem bu dünyaya alıştı..
şuan bebeğim ne istiosa o şekilde uyutuyorum, eğer memeyse memede uyur kalır, bazen ayağımda çok hafif sallarım dalar alırım yatağa beraber saatlerce uyuruz, bazen meme sonrası mayışır yatağa gideriz okşarım, uyuyakalır ama ben orda mıyım diye gözü açık burnu da benim kokumu arar..
yani demem o ki; kapkaranlık içi su dolu bi yerden bambaşka dışarda oksijen olan bi yere merhaba dedi ve sadece seni biliyo, sana muhtaç, Yaradanın emaneti..senden başka hiçkimsesi yok, ellerinle beslersin, altını değiştirirsin, saçlarını okşarsın, bi öpersin dünyalar onun olur.. hepsi geçicek, zaman , sabır ve çok sevgi.. sürekli kucağına al, şarkı söyle, dans et, çok yorulduğunda yardım iste, kendini şımart bi kahve yap iç.. bi duş al, zaman nasıl geçmiş anlamıcaksın bile, gaz derken diş başlar 🙈