Benim oğlum 22 aylık.
Son bir aydır gecelerimiz kabusa döndü. Normalde gece bir kere uyanır yanımıza gelir biraz pışpış yapardım uyurdu. Ancak son bir aydır gece 2 sıralarında uyanıyor ve 2-3 saat ne yaparsak yapalım uyumuyor, direniyor, ağlıyor, ne yapacağımızı şaşırıyoruz.
Var mı önerisi olan🙏