Esrayd Balsevgi arttırmaya çalışıyorum zaten. Damla kullanıyorum, hoşaf içiyorum, 3 lt su içiyorum,yediklerime dikkat ediyorum, pekmez,helva hepsini yiyorum ama en fazla uyku süt yapıyor bende bunu farkettim
Aezgi Esrayd evet hem emziriyorum hem mama veriyorum geceleri tok tutuyor yeni yeni emmeye basladı oğlum son bi haftadır doyduğundan emin olmak icin
Gzdebol Esrayd merhaba canım yardımcı olurmu bilmiyorm ama benım bebeğimde 3 günlükken ilk kontrole gittiğimizde sütüm hala gelmemişti 20 cc mama verıyorduk bebekte sarılık değeri bile yükselmiş az oldugu ıcın doktor 60 cc ye 2 ölçek mama verlcek 20 cok az demişti ilk 60 cc verdiğim anda bebeğim canlandı resmen 🌸 anne olmak cok Zor ama eşsiz 🥰
Seda34 Esrayd merhaba ben sezeryanla bebeğimi dünyaya getirdim 3. Günde hızlı kilo düşüşü oldu hastanede kan şekeri normal iyi denildi sonradan bebeğin doymadığını anladık doktorumuz mamaya başlattı mamadan sonra kontrole çağırılmadım 1 aylıkken gelin denildi bende hem emzirdim hem mama verdim ilk ay 1500 kg almıştı fazla almış bebeğiniz aç kalmasın verin mama sonuçta sadece mama ile besleyen annelerde var ama size tavsiyem kilo takibi yapın iyi kilo almaya başladığı an mamayı kesersiniz ben hassas terazi aldım kendim kilo takibi yapıyorum sağlık ocagına aşıdan aşıya gidiyorum