Esrayd Kızlar bebeğim 14 günlük normal de emziriyorum bugün saat 4e kadar sadece 1 saat uyudu başka uyumadı daha sonra 20 cc kadar mama verdim nerdeyse 2 saattir uyuyor. Acaba aç olduğu için mi uyumuyor gün için de? Deneyimleriniz varsa yazar mısınız
Aezgi Esrayd ağlıyormu peki canım ? Benimki 28’günlük ac olduğunda kıyameti koparıyor mamayı 30 cc falan yapın
aybars97 Esrayd aç olunca ellerini ağzına götürür genelde. Bir de en geç 2 saatte bir beslemek lazım yoksa kan şekeri düşebilir
aybkkara Esrayd benimkide uyumuyor 20 günlük oldu ama uykuya dalamıyo gazı var sanırım 🤦♀️ Aç olunca farklı ağlıyorlar sanki
Esrayd aybkkara evet ikisini ayırt edebiliyorum artık. Gaz sancısı ve açlık ağlaması farklı gerçekten 🤨
Esrayd Selin-34 besliyorum. Uyanık olduğunda sürekli emiyor aslında sütüm mü az geliyor böyle uyuduğunda çok şaşırıyorum. Normal de uykusu sadece 1 saat
Esrayd Emine_1245 sürekli mama vermiyorum normal de emiyordu. Bugün hiç uyumayınca huysuz olunca verdim verdiğimden bu yana uyuyor. Anne olmak çok zormuş bi şeyi 1000 kere düşünüyorsun
Balsevgi Esrayd mama ağır geldiği için uyutıyır bebeği. 3 ay olana kadar sizi yanında istemesi uyumaması normal. Kg alımı nasıl 1 haftalıkken ölçüm yapıldı mı
Esrayd Balsevgi 5 günlükken yapıldı normal dendi. Ama 9. Gün de huysuzlandı çok ağladı gazı var sanıp hastaneye gittiğimiz de bu hafta ki bebekte gaz olmaz doymuyodur dendi dediği gibi o zaman da mama verdim huysuzluğu gitti 🤷🏻♀️
Balsevgi Esrayd sütünüzü artırmanın yollarını bulun bence mamaya geçince bebekler alışıyor ve bırakmıyor. Bebeğim 4 aylık hala meme+mama gidiyoruz. İlk biberonla veriyorudm bende meme reddi olunca bıraktım eds yöntemi ile veriyorum. Günlük 3 öğün beslenin 3 lt su için takviye olarak solgarın süt artırıcı hapını kullanabilirsiniz
Tugcealp Esrayd ilk 2 hafta bebekler aç oldukları için ağlarlar genel de 3.haftadan sonda gaz problemi başlar. Birde hangi mamayi kullaniyorsunuz aptamil işte yolun başından dönün aşırı gaz yapiyor bebeği kivrandiriyor
Aezgi Esrayd evet hem emziriyorum hem mama veriyorum geceleri tok tutuyor yeni yeni emmeye basladı oğlum son bi haftadır doyduğundan emin olmak icin
Esrayd Balsevgi arttırmaya çalışıyorum zaten. Damla kullanıyorum, hoşaf içiyorum, 3 lt su içiyorum,yediklerime dikkat ediyorum, pekmez,helva hepsini yiyorum ama en fazla uyku süt yapıyor bende bunu farkettim
Tugcealp Esrayd emzirdikten sonra 30 cc mama vermeyi deneyin eğer bitiriyorsa doymuyor dur. İçimiyor ıkınıyor uykusunda kızarıyor sa gaz sancısı da olabilir