Rzgr çok çok geçmiş olsun bendede enfeksiyon vardı geçti şimdi de bu başladı inşallah sıkıntısız doğum yaparım biran önce enfeksiyonu doktorum sen ne kadar dikkat etsen de bebek baskı yapar idrarını yapsanda içerde azda olsa kalır gibi bişey demişti oda enfeksiyon yaparmış ben sormultum sürekli yıkıyorum her lavobadan sonra iç çamaşırımı değiştiriyorum idrarımıda tutmuyorum dedim oda bebek baskı yaptığı için dedi