Acemiiiannee Merhaba resim paylaşmıyorum kurallara aylırımı bilmiyorum çünkü günlük pedde yoğun akıntı var sürekli oluyor doktora söyledim yarın randevum var alttan bakmasını isteyeceğim vajina içide bembeyaz neden olur benimle aynı sorunu yaşayan varmı acaba
Ipegim Acemiiiannee öyle bir foto paylaşılmaz zaten ayıp kaç haftalıksın? Zaten doktor muayenelerin oluyor rutin
minikcasper Acemiiiannee hanfendi burada kimse akıntılı ped görmek istemez. Kendi açınızdan düşünün başkasının akıntılı pedini görmek ister misiniz? Ayrıca görsek ne dicez en doğru bilgiyi doktor verir ki hamilelikte akıntı artışı olması normaldir. Başka bi sorundan şüpheleniyosanız doktorunuza bildirin.
Acemiiiannee Simiyy ama çok fazla oluyor ped takmasam çamaşır ıslanıyor kaşıntı yapıyor sirkeli suyla yıka demişti doktorum yaptım fitil verdi geçti tekrar başladı eğilip vajinama baktım bembeyaz dı idrar yapıyorum ardından yine beyaz sıvı akıyor ilk hamileliğim böyle değildi endişeleniyorum ve çok rahatsız ediyor gerçekten
Acemiiiannee frtylmz şuan 31 haftalık foktorum firil yzdı geçti ama yine tekrarlıyor yarın randevum var aynı sorunu yaşayan varmı merak etmiştim alttan bakmamıştı sorun olmassa alttan muayene isteyecğim
Acemiiiannee Ipegim biliyorum peddeki resmini çektim zaten doktoruma göstermek için yoğun olduğu için alttan bakmassa diye 31 haftalık doktorum fitil yazdı geçti ama tekrarlıyor kaşıntı yanma yapıyor bunun için soruyorum 🙏
Avsininannesi15 Acemiiiannee şimdi gordum yeşil akinti varsa idrar yolu enfeksiyonunuz ola bilir ve ya mantar mutlaka doktora görünün
Acemiiiannee Mom622626 şimdi anladım merak etmeyin sadece doktoruma göstermek için çektim hamilelikten dolayı alttan muayane etmez diye ☺️
Acemiiiannee minikcasper biliyorum bu yüzden paylaşmıyorum zaten 🙏 doktorum mantar diyor alttan bakmadığı için ve tekrarlama olduğu için yaşayan varmı diye merak ettim ne gibi uygulama ile geçti yada doktoru ne dedi diye anlayışınız için teşekkürler ☺️
Ipegim Acemiiiannee anladım canım normalde hamileliğin başlarında çok normal akıntı o yüzden sordum geçmiş olsun sağlıkla al bebeğini kucağına🙏🏻
minikcasper Acemiiiannee mantar ise tedavisi uzun sürüyo hemen geçmiyo diye duydum ama doktor daha detaylı bilgi verir ama sirkeli su ile taharet alın da deniyo bi deneyin denemediyseniz geçmiş olsun inşallah vereceği ilaçlar ile geçer.
Acemiiiannee Tuba01 oldum fitil yazıldı geçti tekrarlıyor yarın randevum var yine söyleyeceğim alttan bakamasını isteyeceğim aşırı rahatsız ediyor çünkü
Acemiiiannee Mom622626 aynen ters cevaplar yazıldıda ben kendi akıntımdan bile tiksiniyorun rahatsız olmuşum doktoruma muayane oluyorum tabikide 2. Hamileliğim ilkinde böyle olmadı doktor mantar dedi fitil yazdı geçti tekrarlıyor kaşıntı yanma yoğun akıntı devam efince merak ettim doktoru ne demiş dye yada ben kendimi yanlış anlattım sanırım
Acemiiiannee Avsininannesi15 evet doktor mantar dedi onun için fitil verdi bebeğe zarar vermez dedi geçti tekrarlıyor malesef