Mehmet Seqnem o pozısyonda yatmak gaza ıyı geldıgını bılseydım bnde yatırırdım. Bnm oglumda cok gazlı. Ama bugun yuzustu yatırmayı deneyeyım dedım durmuyor malesef😏
sanikosan poyrazinannesii bizimki hiç sevmedi. Gün içinde üç beş dakika yatırıyorum tepiniyor biraz sonra ağlamaya başlıyor.
AygulSina Mehmet yatirabilirsin bence ozaman biz bir bucuk ayligiz ve ben yatiriyorum hatta suan yanimda yuz ustu yatıyor
Yasemintutku Valla benim bebeğim çok hareketli durmuyor hiç....eşim göğsüne yatırıp uyusun iatiyor orda bile durmuyor😄
poyrazinannesii Nurci Eyer kafasini kontrol edebiliyorsa kendini zaten kurtarir o bende basta hep basinda beklemistim ama artik kafasini tasiyabiliyor oyuzden sorun olmuyor
poyrazinannesii Nurci ozaman sorun olmaz bence eyer kafasini kurtariyorsa benimki 1 ayliktan bari oyle uyuyuor