Mehmet Merhaba Tatlı anneler😇 bebeğinizi kaçıncı aydan sonra göbek üstü yatırdınız.? Ve kaç dakika süre?
Aybars22 Mehmet benimde bebeğim 3 aylık suan.2 aydan beri sürekli yüzüstü uyuyo sırtüstü yatırınca çabuk uyanıyor boyle uzun süre uyuyo. hiçbir sıkıntıda olmadı çok şükür
Deletedmom324 Mehmet ben de erkek yatırdım gunde 5 dakıka. Bacak arkalarına masaj yapıyordum 5-10 sanıye. Gelısımı ıcın sız de koyun. Azıcık süreler ile
aysegull Mehmet bebeğim 40 ından sonra yüzüstü yatırdım ama gündüzleri hem uzun uyudu hem gazını daha rahat çıkardı. geceleri de sırt üstü yatırdım. Şu an 4,5 aylık istediğim gibi yatırıyorum. Çok faydasını gördüm. Başını gayet dik tutuyor ve 3,5 aylıkken sırtüstünden yüz üstüne dönmeye başladı.
Deletedmom324 Mehmet bu arada uyumasi icin hic koymadim. Cok tehlikeli. Goze alamadim. Simdi de hic yuzustu durmuyor. 4 ay pusette uyuttum anne karni formundan kaynakli. Bir aydir da babynestte sagina donup yatiyor
poyrazinannesii Benim bebegim cok gazli bir bebekti yani 1 ayliktan ihtibaren oyle uyuyor suan 5 aylik hala daha oyle uyuyor
Mehmet poyrazinannesii ooo masallah ben henüz hiç yatırmadım. O zaman bundan sonra bende yatırayım🤗 degısıklık olsun🥰
Nurci poyrazinannesii benim oğlumda gazlı 50 günlük o şekilde yatırmaya korkuyorum gündüz yatırınca yanından ayrılmıyorum gece de yatıramıyorum siz nasıl yapıyorsunuz acaba
sanikosan poyrazinannesii bizimki hiç sevmedi. Gün içinde üç beş dakika yatırıyorum tepiniyor biraz sonra ağlamaya başlıyor.
poyrazinannesii Nurci Eyer kafasini kontrol edebiliyorsa kendini zaten kurtarir o bende basta hep basinda beklemistim ama artik kafasini tasiyabiliyor oyuzden sorun olmuyor
Mehmet Aybars22 masallah 🥰 benım oglum gunde 2 yada 3 saat uyuyor oda zorla. bazen aksama kadar uyumadıgı oluyor. Cokta gazı var. Uykusuda cok hafıf. Bnde denıcem yuz ustu yatırmayı ınsallah oda uzun surelı uyur😇
Mehmet aysegull masallah Allah esirgesin🥰 benım oglumda 2 aylık oda cok gazlı. Korktugum ıcın yatıramıyoorum ama artık sızden cesaret aldım bundan sonra bende gunduzlerı yatırırım🤗
aysegull Mehmet ama gözünüz üzerinde olsun alışana kadar. Tüm bebeklerimizi allahım esirgesin inşallah
Deletedmom324 Mehmet zaten cok duramaz yorulur. Azcik azcik yapin. Zaten zamanla kendisi durmak isteyecek ☺️
AnneVeKuzusu Mehmet vallaaa daha bi aylık yoktu öyle yatırmaya başladım çnkü gazını çıkaramadgı için öyle çok rahat edip uyuyodu.şimdi 3 ayını geçti sırtüstü yatırıyorm etfama merakı arttı yüzüstü durmuyo😀
Mehmet AnneVeKuzusu o zaman benımkı hıc durmaz oyle aksamları lambayı kapatıyoruz etrafa bakmaktan uyumuyor😂😂
AygulSina Mehmet daha 1 aylik olmadan yatirmistim gazi ciksin diye ama uzun sure yatirmasim tabi 5 10dk suanda arada yuz ustu yatiriyorum daha rahat uyuyor ama ben veya babasi olmak sartiyla yanliz birakicaksam asla yatirmiyorum
Mehmet AygulSina yalnız oldugunda yatırmam canım basında beklerım. Henuz kucuk dıye yatırmaya korkuyordum.