Selin-34 çünkü çocuk büyüyor , çocuk gelişiyor . İlk doğduğunda siyah beyazı bile net göremezken 4. Ayda mesela normal bir insan mesafesinde görebilmeye başlıyor.Bunun gibi bir sürü gelişim evresi ve süreci var. E haliyle bebeğin bünyesinde fiziksel ve psikolojik olarak değişimler yaşanıyor. Buna da ben atak derim öbürü sıçrama der siz bebek bu ara çok huysuz dersiniz. 🤷♀️