Momyyyy seyir halinde onerilen bisey degil guvenlik acisindan. Ama indirip bindiriken buyuk kolaylik bence. Guvenlik olarak 2 yasina kadar arkaya bakmasi oneriliyor hatta ama 2 yasina kadar kim arkasi donuk bindiriyor cok nadirdir. Hatta yoktur belki. Ozellikle uyurken indirmek bindirmek zorunda kaliyorsam benim icin cok rahatlik. Aman o kadarini da idare ederim derseniz tercih sizin tabi. 😇