sedaykn kesinlikle. Biz de 1 ay oldu, yüksek ve konforlu. Benim için de en önemli kriter güvenlik ki besafe bu konuda kendini kanitlamis, sadece bu yönde çalışmış bir marka. Donanımsal olarak da iç yapısı motor kaskı yapımında kullanılan malzemeden yapılmış,kumaşı da geç tutuşan özellikte. 3 marka arasında kalmıştı eşim ama benim için alternatif bile yoktu besafe dışında.