GokturkAlp Keskeuyusam Benim oğlum ve yeğenim o zor zamanlarda hep kanguru ile büyüdüler. Kardeşime ve bana çok iyi geldi. Çok uzun dönem kullanabilirsiniz kanguruyu. 21 aylık ben hala kullanıyorum tabi artık dışarı çıkarken falan sırtıma takıyorum.