Keskeuyusam Evde kangurun var mı, yada sling ? Bu aylarda kanguruyu öneriyorum ben annelere, ben çok faydasını gördüm. Sakinleştiriyor bebeği, gazı varsa yapıyor. Anne yürürken, hareket ederken ki o ritim, ufak sarsıntı çok iyi geliyor. Gündüz kanguruya koyar her işimi görürdüm. Ağlamazdı da. 15-20 dk sonra uyurdu. Hop yatağa koyardım.