Selcan1 bir sıkıntı olmaz ben doğduğundan beri geceleri 3 4 saatte bir emziriyorum 15 günlükken doktorumuz geceleri kendi uyansın uyandırma dedi o günden beri ne zmana uyanırsa o zman emziriyorum onlarında bizler gibi uykuya ihtiyacı var içinizi ferah tutun acıksaydı zaten uyanıp ağlardı