Selcan1 kendisi acıkınca uyanır canım, 1.ayını doldurduktan sonra uyandırma huysuz olur. Ben uyandırmıyorum kendisi kalkıyor, uykusuda çok önemli. Uyandırmadığım halde ayda 2 kilo birden alıyor, çünkü çok acıkıyor daha güzel daha doyurucu emiyor, üzülme. Biz 2 buçuk aylık olduk, geceleri uyanmıyor 4 saate bir kalkmaya başladı